Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: angeligdb
Категория: Политика
Прочетен: 2174472
Постинги: 2816
Коментари: 890
Гласове: 1119
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
01.02.2009 17:09 - Какво, Европа ли?! Знаем ги ний тез европейци, на културни ще ни се правят! Знаем каква им е културата: да ни скубят само! Долу коварната Европа!
Автор: angeligdb Категория: Политика   
Прочетен: 609 Коментари: 0 Гласове:
0



 

 

imageПопадам тази сутрин на следната многозначителна реплика в коментарите на читателите на един най-популярен блог, блога на авторитетния журналист Иво Инджев:

Струва ми се обаче, че България ще бъде изритана от ЕС, което е и целта на пасквила с отварянето на 3/4 блок на Козлодуй. Гоце изпълнява стриктно плана, начертан на Лубянка, за което му е платено, естественно. Дано да съм лош пророк. (Генко Гешев, изказването намерих ТУК)

За жалост и аз самият споделям тия опасения. Знам какво ще ми кажете: не може да постигне тази цел толкова усърдният напоследък козелоизстребител; няма как да стане, това са договори, току-така не се изхвърля страна от Европейския съюз. Но ний сме нация, която е правила много други чудесии: нима има друга страна, в която бивш монарх да е бил "премиер на республиката"?! И нима има друга страна, в която агент на комунистическата Държавна сигурност (сиреч на нашето родно комунистическо Гестапо!) да бъде избран за президент на една демократична и европейска страна?! Ето защо нищо не пречи да смаем света, като станем първата страна, изгонена от ЕС за крещящо антиевропейско поведение и манталитет.

Пък и възпитаните европейци и да не ни изритат от ЕС, какво пречи Гоце и гоцевистите, т.е. ченгетата, намиращи се на пряко подчинение на КГБ, да направят всичко, което е по силите им, та самият народ у нас да завопие против ЕС, сам да почне да моли да излезем от ЕС?! И тогава Гоце, яхнал някаква бяла кранта на победоносец-спасител, да рече: "Ний сме демократични, ний ще отговорим положително на народните въжделения, ний няма да пречупим народната воля и народния хатър, ето, ще направим референдум за излизане от ЕС!"! И тогава мнозинството на доведения до пълен кретенизъм народ, разбира се, като едното нищо ще гласува с почти пълно единодушие за излизането ни: и това е напълно възможно да се случи! Та нима и сега България не е станала най-опозорен троянски кон на путинска Русия в Европейския съюз?! Какво ви говори това, драги ми послушковци, търпеливци, дремлювци и невъзмутимци?!

imageЕто такива нерадостни мисли ме занимават мен тази сутрин. Нека да ми излезе име на песимист, на "народомразец", на човек, който осмива и сурово съди народа си; не че ни ми е излязло вече такова име де. Аз не ща да ставам политик или депутатин като други, аз никому не се умилквам, не се мазня, не ща да печеля нечии симпатии; аз съм човек, гражданин и философ, за който само истината има някакво значение. По тази причина казвам и пиша това, което мисля. И не ме интересува ще му хареса ли някому онова, което казвам, или пък ще го заболи. Нашият народ си има поговорка, че от истината боляло; аз пък не съм съгласен с тази позорна мъдрост, смятам, че истината винаги е целебна, тя лекува. Та затуй ако повечко хора се засрамят като осъзнаят какви сме и докъде сме я докарали, то това ще изиграе някаква, може би и решаваща рол за освестяването ни като нация.

И ще завърша с този аргумент. Гоце знае добре, че няма да стане тая, дето я намислил заедно с руско-българската атомна мафия: няма да бъдат отворени реакторите. Но той като опитен комунистически провокатор и не иска това, друга е неговата цел. Целта му е Европа да каже "Не!". Тя, горката Европа, друго и не може и да каже, нима нещо друго може да се отвърне на такава селска наглост, каквато демонстрира нашия първенец от Сирищник?! И тогава Гоце ще изкомандва на верните ченгесарски медии да закрещят с пълно гърло:

"Видяхте ли я вий тази Европа колко е подла и долна: не ни дава да си отворим реакторите! Ъх, таз подла Европа колко е гадна бре?! И на всичкото отгоре ни глобяват, наглеците, и ни спират субсидиите, и фондовете блокират, и само ни скубят, а нищичко не ни дават?! И каква ни е ползата, какъв ни е келепирецът от таз пуста Европа бре, таварищи?! Нема смисъл, нема полза: айде тогава да бегаме от нея, да се мащаме от тоя пусти Европейски съюз! Ето, ще идем в Азиатския съюз, ще се възроди братската българо-съв..., руска де, дружба, дето е като въздухът и слънцето; нали знаете, мили таварищи, как беше, и сега тъй да бъде! Урррраааа! Долу Европа, да живей Русия!"

И тъй нататък, и прочие, и ала бала, все в този дух, ще пишат верните ченгесарско-мафиотски медии, щедро платени и вдъхновени от кремълски рублички и златце, разбира се! Помнете ми думите, точно така ще пишат, те друго и не могат да пишат...

imageЕто този грозен, злокобен и пъклен план подозирам че се крие в подлото съзнанийце на руския шпионин Гоце, дето го държим още на поста държавен глава на несретната ни республика. Аз отдавна предупреждавам, че е опасна игра с огъня да държим точно такъв на най-висшия пост, ала никой не ме слуша. Опасна игра също е да позволяваме да ни управлява не друг, ами съветският малчик Дмитрич, който е все още премиер на несретната ни республика: това нещичко да ви говори, драги ми български празноглавци от заспалото мнозинство, което не само търпи, ами и чат-пат ръкопляска на тия предатели на българския национален интерес, на тия презрени слуги на Матушката им Русия?!

Това исках да кажа. Изписах се вече, изговорих се, ефект никакъв няма. Народецът похърква звучно, лапа туршийка, млящи с опулени очи, смучейки огнена водица, ракийца де, преглъща като си представи приятно църкащи в тигана пържолки, жули кебапчета, маа пържени яйца с мек лебец, щрака с пръсти като слуша звучна чалга, или когато прочувствено стенат Азиса и сестра му Гюргя (тъй ли се викаше?!) и крещи френетично тоз наш многострадален народец:

"Шапка на тояга! Да живеят животецът, чалгата и пърцуцата! Майната им на тия, протестиращите де: истината е у виното! Дай една гроздовица бе, гарсон! Дай да полея лютата шкембе чорбица с една студена бира, че ми завря корема! Какво, Европа ли?! Майната й на Европата: на ентелегентни, на културни ке ми се правят ония от Европата?! Знаем им ний каква им е културата: да ни скубят колкото се може повече! Матушката, матушката Русия да е жива и здрава! Ураааа за таварищ Гоце, наший патрон, най-велик козелоубиец!"

И тъй-нататък, все такива познати гласове цепят българските простори, ама чуваме ли ги изобщо?! Що не вземем да си попрочистим ушите, пък да чуем, пък да уразумеем, пък да се пробудим, пък да се протегнем, пък да излезем повечко хора на улицата: можеш ли да го направиш това, прословути български търпеливецо?!

Вижте и чуйте най-новото в първия български видеоблог: Angel.G-TV - видеоблогът на Ангел Грънчаров. Технологичният прогрес трябва да се насърчава!


Тагове:   каква,   Какво,   ний,


Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!