Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.11.2015 13:01 - От днес си на тринайсет...
Автор: cchery Категория: Други   
Прочетен: 7775 Коментари: 4 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
От днес си на тринайсет... Цели тринадесет лета, които от позицията ми на 38-годишна ми се струват прашинка от отреденото ни битие. За теб, обаче, те са сигурното доказателство, че си пораснал. Че не си бебешора, държащ майка си за ръка и мрънкащ за лопатка на пясъчника. Те са твоят сигурен щит срещу бебешките изпълнения на по-малката ти сестра и острия ти меч, с който би искал да поведеш войните си!!!

Вече си на тринайсет! А аз съм все така с усещането за меката, топла ръчичка, потопила се в дланта ми. Помниш ли, когато беше съвсем малко бебеimage, как обхващаше с тези същите ръчички палците ми, докато те гушках, седнал в скута ми?! Имаше толкова малки пръстчета, че едвам стигаха да обхванеш палците ми! Но ги стискаше с увереността, че това е единственото, за което могат да ти служат - да се хванеш за мама!

Даааааа, от днес си тийн... Но аз, да му се не знае, не искам да растеш!!! И в този момент ме е яд, че въобще реших да си сложа спирала на очите днес..... защото онова, което бърша от бузите си, са черни потоци от солена тъга... Макар днес, да е твоят най-хубав ден от годината - и да имам повод да се усмихвам широко. Изпратих те на училище, както всеки друг ден, и ти наведе глава, там на отворената врата на асансьора, за да те целуна по челото..... Даааааа..... вече ти си този, който се навежда!!! Високия, строен младеж, който смени палавото "моторче" на два крака, което не спираше да бяга!!!

Еми..... да! Днес е началото на четиринайстата ти година.
И ако се върна назад, не мога да спра да се чудя, къде отлетяха другите 13?!?!? Какво стана с русата ти косица и кръгло детско личице?! Пазя първите ти буйки.. както и първите сериозни твои обувкиimage - едни страхотни сиви маратонки от фирма "Денди".... боже, колко важен беше с тях на Главната в Пловдивimage.... оттам ги купихме..... Номер 17!!! Сега носиш 43!! image А малкото ти някога краче рита с невероятна сила и хъс коравата футболна топка и в съвсем скоро време ще почне да вкарва голове дори от позицията на централен защитник!!!!

Хм, Коси.... не знам дали това ще го прочетеш днес .... мисля, че няма да ти го покажа. Може би ще има значение за теб след много години..... или пък още след месец, когато почувстваш нуждата да изпитваш безпрекословна увереност, че си ОБИЧАН!!! Че до теб винаги ще има един сигурен, доверен и безкрайно отдаден на теб човек!!!! И макар да усещам как в този момент майките на момичета, а и не само, почват да си мислят, че четат редовете на поредения кукумицин, който е обсебил сина си, аз никога няма да спра да пиша искрено - неща, които идват от сърцето ми!!! Какъв човек съм в очите на някого..... не ща и да знам докато ОБИЧАМ толкова силно!!! Обичам да ОБИЧАМ! И не обичам всеки или кого да е!!! Обичам теб, страхотен мой тийнimage...... Не съм ти казвала, но искам да знаеш, че се справяш страхотно с това да бъдеш човек, ученик и спортист!!! Че, дори и в моментите, в които те коря, ти отново си отличник по всичко..... Виждам в очите ти съчувствието, което изпитваш към хора и животни! Долавям в образа на лицето ти добрината на твоето сърце, отзивчивостта и желанието да помагаш и защитаваш!!! А в стойката на леко сведените рамене чета скромността, която си култивирал по някакъв начин..... И знаеш ли.... не спирам да получавам комплименти за теб..... макар да трябва да ги чуваш ти!!! Защото твоя е заслугата за всеки един успех, за всяка една малка крачица и за изправянията, които си направил след като си се озовал на земята!!! Мисля че........ май ........ всъщност винаги това съм искала..... да постигаш успехите си сам..... и то напълно заслужено......

Виждам, че се справяш.... и че си толкова надалеч по правилния път, че за мен остава само да махам от мястото, където двете ми ръце те оставиха да направиш сам първите си крачки..... на осмия месец от вдъхновяващата ти поява на този свят!!!

Честит рожден ден, Коки!!!!......

пп.: и все пак, ако може, ...... пораствай по-бавно, а?!image image




Гласувай:
8



Предишен постинг

1. benra - УаУ
11.11.2015 21:46
13 - навлизате в шеметното тийнейджърство, което обаче за спортистите не е същото.
Пожелавам много откривателства, щастливости и всичко, както си трябва! Приятели, преживявания, любов, постижения - спортни и всякакви. А на теб, Чери, щастието да виждаш как расте здрав, щастлив и успешен!
Честити да сте!
цитирай
2. cchery - Бени, благодаря!!!
19.11.2015 18:07
benra написа:
13 - навлизате в шеметното тийнейджърство, което обаче за спортистите не е същото.
Пожелавам много откривателства, щастливости и всичко, както си трябва! Приятели, преживявания, любов, постижения - спортни и всякакви. А на теб, Чери, щастието да виждаш как расте здрав, щастлив и успешен!
Честити да сте!

Съжалявам за толкова късния отговор... Дано да си права за тийнството и спорта!!
цитирай
3. radosslav - Тринадесет, четиринадесет и с т...
17.05.2016 15:54
Тринадесет, четиринадесет и с тристаичетиринадесетият ти постинг спря да пишеш. Дали да не го умножим и по три цяло и четиринадесет за да получим отговора :)))))
цитирай
4. cchery - Тринадесет, четиринадесет и с т...
31.05.2016 15:08
анонимен написа:
Тринадесет, четиринадесет и с тристаичетиринадесетият ти постинг спря да пишеш. Дали да не го умножим и по три цяло и четиринадесет за да получим отговора :)))))

Хахахха....... не е истина!!!! Днес една приятелка ми прати линка към този постинг... за да ми каже, че съм я докоснала. И аз реших да си го препрочета. И взех, че разплаках и себе си..... И после.... слизам към коментарите и какво да видя?! Слава Богу, нещо, което ме разсмя! :)

Спрях да пиша тук... не защото не пиша вече, а защото не искам да използвам блог.бг. Правя си блог с уърдпрес, но ще стане долу-горе, когато отбележим третото хилядолетие от разпването на Исус...... :)))))).
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cchery
Категория: Други
Прочетен: 5008571
Постинги: 314
Коментари: 5091
Гласове: 3536
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031